Garanti Kapsamı ve Şartları
Ürün Garantisi
Sattığımız tüm ürünler Üretici firmanın ve firmamızın garantisi altındadır.Satın aldığınız üründe bir bozukluk, küflenme, ekşime gibi bir problem varsa ürününüzü faturası ile birlikte, Ürün İade Formunu doldurarak bize iade edebilirsiniz.
Garanti İşlemleri
Arızalı ürününüzü faturası ve/veya garanti belgesi ile birlikte, size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Yetkili servis bilgisine ürün garanti belgesinden ve kullanım kılavuzundan ulaşabilirsiniz. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.
Arızalı ürünlerinizi doğrudan size en yakın yetkili servise göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar (ort. 4 iş günü/ 1 hafta kazanırsınız). Bünyemizde onarım merkezi bulunduğu halde garanti şartları gereği ürünlere müdahalemiz söz konusu değildir. Bu sebeple, firmamıza gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan da yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamındaki ürünlerin yetkili servisteki işlem süresi 1 hafta ile 1 ay arasında değişmektedir.
Ürünlerin garanti kapsamı kullanıcı hatalarını kapsamamaktadır.(Yanlış saklama koşullar, düşürme, kırma, dökme gibi). Garanti kapsamı sadece Garanti Bandı açıldığında bozuk olan kusurlu ürünler için geçerlidir. Son kullanma tarihi geçmiş ürünleri teslim almayınız.
Firmamız, satın alındıktan sonra bekletilerek tarihi geçmiş ürünlerin iadesini kabul etmemektedir. Son kullanma tarihi geçmiş ürünleri kargo geldiği esnada kargo görevlisine tutanak tutturarak faturası ile birlikte geri gönderiniz.Son kullanma tarihi geçmiş ürünleri teslim almayınız.
Not : Sipariş edildikten sonra İlk 30 gün içinde Son Kullanma Tarihi Geçmiş ürünlerin kargo ücretleri çalıştığımız kargo firması ile gönderilmesi durumunda tarafımızdan karşılanır.